donderdag 24 januari 2008

3 jaar en 11 maanden en 3890 woorden

Proficiat aan alle Pieters die dit lezen :) (omdat de bezoekersopkomst op deze site vermoedelijk niet zo groot is en het me zou verwonderen dat er meer dan één Pieter dit berichtje leest, kan ik het me permitteren om me tot alle Pieters te richten en alleen jou te bedoelen. Indien zich toch een andere Pieter op deze site begeeft en zich verwondert over de felicitaties, weet dan dat de bovengenoemde felicitaties gericht zijn naar de jongen met wie ik al drie jaar en 11 maanden woorden, zinnen, knuffels, steun en respect deel. Ja, aan al die andere Pieters die dit lezen, deze Pieter is de creme de la creme. Een roomsoesje, een ottertje, een schatertje, een klein denkertje en piekeraartje, een grote opvrolijker (met een soms averechts effect) en liefste allerliefste telepathische liedjesdeler.

Op Jipkes 8ste verjaardag vieren wij de laatste stap naar de vier jaar...

Nog 510 woorden en mijn essay is klaar!

Veerle

Geen opmerkingen:

Thanks for visiting!