donderdag 20 september 2007

Eerste keer

En daar sta je dan. De eerste keer. Het voelt zo definitief. Dit zal het bericht zijn waar iedereen op stoot als hij naar het begin scrolt, naar daar waar alles begon. Maar ach, laten we eerlijk zijn. Alles begon hier niet. Hiervoor was er een eeuwigheid. In mijn geval toch alvast twintig jaar, daarvoor was er een geschiedenisboek om alles wat voorbij is samen te vatten. Over een flits ben ik ook geschiedenis. Al weet ik natuurlijk niet of ik de boeken ook zal halen...

Tijd om me verder te buigen over Persoonlijkheidspsychologie en zijn onzekere interpretaties. Mijn missie is dus nog niet geslaagd. Zal ik op het einde van de cursus echt weten wie ik ben?
Wie weet...

2 opmerkingen:

Thomas zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Thomas zei

(Laten we dàt nog eens proberen.)

Soms doet het pijn, een eerste keer. Ook al is het de honderdste eerste keer. Ik wens je veel nieuws en inspiratie!

xx

Thanks for visiting!